העברת הודעות אוטומטית לכתובת אחרת

באפשרותכם לבצע העברה אוטומטית מתיבת הדוא"ל Office 365 של המכללה לתיבת דוא"ל אחרת.

שימו לב! גם לאחר ביצוע תהליך זה יש להיכנס לחשבון לפחות פעם בשנה על מנת שלא ינעל.

להלן ההנחיות (ההנחיות שבסוגריים הן עבור ממשק בעברית).

  1. היכנסו לתיבת הדוא"ל Office 365.
  2. לחצו על כפתור ההגדרות (בצורת גלגל שיניים) שנמצא בצד ימין (שמאל) למעלה ליד שמכם ובחרו ב- Options (אפשרויות).
  3. בתפריט מצד ימין (שמאל) בחרו Forward your e-mail (העבר את הדואר האלקטרוני שלך).
  4. בחלק של Forwarding (העברה) (לא בחלק הראשון של הוספת חשבון) כתבו את כתובת הדוא"ל אליה תרצו להפנות את ההודעות.
  5. לחצו Start Forwarding (התחל בהעברה).

שימו לב! ההמלצה של מחלקת המחשוב היא לעבוד עם התיבה הזו וממשק ה- Outlook הנוח ודווקא לחבר את החשבונות האחרים לחשבון זה. זאת ניתן לבצע בחלק העליון של מסך ההעברה.